Torsdag

Ja då va det torsdag och segt är de.
Har fått reda på att jag snart förhoppningsvis har jobb.. Ska bli så skönt.

Jag har träffat dig och det gjorde mycket. jag lyssnade på allt du sa och tog till mig mycket av det du säger och berättar stämmer så himla bra. Hoppas vi träffas snart igen.

Ja nu är jag trött men fick reda på en glädjande nyhet nu i veckan och nu längtar jag bara typ 2 VECKOR KVAR hehe.. så underbart ny start liksom.

Och för info av dom som vill veta så mår docka bra. hon äter går upp i vikt rör sig mycket och kryper kanon.

Nej nu ska jag ta och äta sedan sova.

Hej då så länge

INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG DU ÄR MAMMAS ÄNGEL VI 2 FÖR ALLTID!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0