Kommentarer

ja jag har fått kommentarer från min dotters pappa som jag ej kommer att visa på min blogg... OAVSETT VAD TOGGE SÅ FIXAR MEN DET OM MAN NU VILL TRÄFFA HENNE.. men nu har du ju en son att engagera dig i eller hur.. gör då de.

Men sluta då kolla mina sidor och kommentera jag menar jag e besviken som fan på dig måste din sambo vara med hela tiden klarar du inte saker själv va fan är det du håkller på med.. Det märks att det e hon som bestämmer iallafall och det edet inte bara jag som säger... Men det märks rätt kraftigt vem det är som trycker på allting. För du va ju själv på prövningen och då betede du dig inte alls på samma sätt så det e väldigt skillnad på dig med henne och utan henne. men nu får du ju kontakt med jessie och du har din 5 unge på g låt det vara så då med.. Du har aldrigh tänkt på att klippa bollarna eller så du slipper sprida flera ungar i världen för vem vet om du kommer vara med m hela ditt liv det tror jag ju inte med tanke på hur du har vandrat innan.. du borde tagit hand om dom ungarna du redan skaffat sig istället för att skaffa en till...



Nej ska ta hand om min dotter nu... älskar henne och ska verkligen inte låta henne bli drabbad av denna skiten.. nej nu måste jag gå blir lätt irriterad vid sånna hära tillfällen men det är bara att släppa skiten...

LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG....

Kommentarer
Postat av: Ann

vet sjävk hur det är... Min dotters pappa vill inte heller. nu vill han inte länge med sin stora pojk. Nu vill han bara med tvillingarna.

2009-03-12 @ 13:05:48
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: lunas pappa

hon bestämmer inte något om detta de e ja som fattar alla beslut.

sen att ja pratar med henne om allt de e en annan sak. när man lever ihop så brukar man prata om allt o inte dölja något. men de e väl bara hon o ja som gör som de verkar på de du skriver.

du e bara svartsjuk för att ja o hon har de så bra.

du kan ju lägga ner din skit nu för ja orkar inte me dig o dina tankar runt saker o vad beträffar att ja kolla din sida så e de ju så att du bara snackar en massa dynga om mig o min familj så konstigt att ja kollar detta.

kan du säga mig hur ja skulle kunna ta mig sj till tidaholm de kan du ju svara på.´

du kan ju skaffa ett nytt liv så du slippaer klanka ner på andra hela tiden du e så svag sj så du måste påpeka o klanka ner på alla runt omkring.

ja vet nog ingen annan som e så svag som dig.

o nästa gång kan du ta reda på fakta innan du öppnar din mun o kläcker ur dig nått.

e jävligt trött på dig nu.

2009-03-12 @ 13:27:19
Postat av: lunas pappa

vågar du inte lägga ut mina kommentarer

2009-03-12 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0