botten

mår så jävla dåligt..

hade ett liv i björketorp innan jag flyttade till denna skit hålan.

jag valde att flytta hit pga en kille som jag då trodde skulle bli mitt liv.

jag lätt honom vara med på min dotters förlossning jag lätt honom vara med om allt när de gällde henne.

men under denna ytan så va jag aldrig tillräcklig jag satt och tog skit på skit när hans ex kom och började bråka hon gav mig ett helvete från dag 1.

jag kan ta skit men inte hur mycket som helst men nu e jag ner tryckt och allmänt vill inte liksom.

trodde verkligen detta va rätt till hon hans ex åkte till min fd svärmor och började snacka en massa skit min då varande svär mor vände sig emot mig och jag visste inte vad jag skulle göra visst jag e inte gudsbästa barn det vet jag men detta förtjänar ingen.

jag försökte vara trevlig istället så skylde folk saker på mig som inte jag kan styra.

jag och mitt ex gick isär och han frågade mig efter 2 veckor om jag hade gjort en sak och han ville jag skulle vara ärlig jag skämdes så sa först nej men ändrade mig och sa ja det har jag.
därefter åkte man in i dörrkarmen. men då hade han i sin tur gjort samma sak :S men där gjorde inte han något fel enligt andra. jag fick i samma veva min bil sönder sparkad.

men vi löste de blev ihop och allt va bra ett tag igen men hans ex fanns fortfarande där. alltid som en igel.

jag försökte bli kompis med henne för att allt skulle lugna sig men inte då hon höll på ändå.

jan 09 så tog de slut igen och jag fick ett helvete jag lämnade honom och drog till en annan vilket han hade gjort gången innan. men de va bara jag som gjorde fel.
men då jävlar skulle folk sett.

min bil jag hade bytt till mig som han sa att jag kunde skriva på honom jag tvekade när han sa de så jag sa till honopm då kan du ju ta den i från mig aldrig sa han skulle aldrig göra de. men saningen kom sedan han kom till min parkering ihop med sitt ex med flera dom satte igång att sabbotera MIN bil. dom tog reg skyltarna och punkterade däcken. efter ett tag fick jag höra att dom skulle hämta bilen som va min så jag satte igång att slå sönder den. mycket riktigt senare på kvällen kom dom och drog upp bilen sönderslagen på en kärra.  jag valde att dra inte långt efter de. och va borta men en dag där jag höll mig undan så va den bilens sido ruta sönderslagen och de va svarta spår på vägen dom hade varit där. sedan så va de ny kväll dom förvarnade att dom skulle komma. tog min dotter och drog te en vän. mycket riktigt dom kom med min gamla bil omlackad till svart den va rosa innan. och satte igång ett liv tills dess att dom blev utmotade ur den staden där jag va av polisen.


de anmäldes och senare valde jag att ta mig hem för att hämta grejer till mig och min dotter jag tog en sväng här hemma och skulle sedan åka tebax igen (köpt ny bil)
men kom inte så långt jagandet satte igång 180 blås med bilen rädd som fan.

han körde upp breve sedan om mig så han hamnade framför tvär nitade en gång sedan körde han fram igen sedan tvärnita han igen och klev ur bilen framför mig jag la i backen då hoppa han in i bilen igen och körde vidare ställde sig vid en avfart och klev ur med en oöppnad kolsyrevatten flaska. kastade den på rutan på min bil, jag drog till en vän som sedan hjälpte mig.

jag kom därifrån åkte till en annan vän och bodde där. tillslut åkte jag hem igen och valde att stanna där en annan vän hjälpte mig då att hämta massor av grejer där jag bodde innan. fick inte med mig allt jag va så arg hade köpt nya flytt kartonger sparkade sönder dom DET VA DE ÄNDA JAG GJORDE jag förstörde inget handfat jag kastade inte ut katt skiten fatta de nu. de va en annan som gjorde de.

men fick sedan skit för de med mina gamla dagböker och andra grejer blev uppeldade innan mina dagböcker fösvann så va de folk som läste dom. det har man ju fått höra efter.

trots allt de så tog jag tebax honom ska påpeka än en gång att jag är INTE guds bästa barn men riktigt såna saker gjorde jag inte.

där va en en gång som han struntade i de barn han kallade sin dotter.

vad har hon med hans och mitt gräl att göra?

tog tebax honom men de fattade jag ju snart att det började gå åt helvete så jag satte igång att rymma från problemen åkte till vänner till min mamma och så för att komma bort jag orkade inte ingen trodde ju på de jag berättade ingen. jag va bara de svarta fåret som alltid gjorde fel.

tillslut bad jag honom att dra igen. men ångrade mig snabbt när de hände en sak som inte hör hit men där va jag också undan puttad även om jag ville bry mig så fick jag inte även om jag ville hjälpa så fick jag inte. de va någon annan som va där.

men till slut orka jag inte med alla anklagelser och all skit så sparkade ut en gång till. och nu sista gången. men nu skiter han ännu värre i den han kallar sin dotter den som han säger betyder massor och som han älskar av hela sitt hjärta börjar tro att det är SKIT SNACK.

visst jag kan vara dum när jag vill och bete mig illa men hon ska inte lida för de. han har inget ansvar över henne men han kallar sig hennes pappa. och även om jag sa att han slipper så ville han.
men han struntar nu i de. hon vaknar varje natt och skriker pappa. jag kan inget göra får bara till svar att jag e störd dum eller att jag bara tjatar när jag säger att hon behöver honom... kanske stämmer kanske e störd i huvudet....


det är iallafall de jag fått höra i ett par år.

jag e ner tryckt har inget självförtroende och de e inte bra..


har ni nu inget bra att säga så va tysta. lägger inte ut dom kommentarerna.

ska även säga att det ALDRIG är ens fel att 2 träter men man kan ju bete sig lite eller?

kanske har fel men va tvungen att lätta på mitt hjärta trots all skit så tycker jag verkligen om min fd svärmor. synd bara att hon inte kunde gett mig en rak och ärlig chans och stängt ute hans ex ur allt.

nu är allt förlorat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0