till sommaren Längtar

till sommaren blir det vallåkra... det blir det varje år.

jag har varit där nu 2008 och 2009 nu blir det 2010 med:D:D

Luna ska vara hos farmor och farfar.

vi tar husvagnen och turbon och drar ner åt.. 

är där nere en vecka oftast :D:D

det är andra gången lunas farmor och farfar har henne och hon har det så roligt där.. visst dom passar ju luna ibland med men vallåkra då  tar dom en vecka :D:D min morsa ska med ha 1 vecka i sommar det blir 2 veckor utan min underbara docka :( men men det klarar jag.. lunas mormor älskar henne så det vet jag att det inte är några problem.

Lunas farmor och farfar älskar henne med som bara den och det är skönt att man vet det för det kan inte gå mera än bra då :D:D

har låtit luna varit på ett ställe under 3 dagar när jag va på vallöåkra 2008 aldrig mera det sämsta stället jag någonsin kunde sätta henne på men men överstökat man lär sig av sina misstag ;)

nepps nu ska vi dra och handla och jag ska köpa nya skor :D:D sedan ska vi handla mat.... .

hej så länge.. dags att åka och köpa cigg åtminstone :D:D lyssna på låten den passar så bra in på sommarn hehe iallafall när vi drar ut..          

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0