praktiken....

....går kanon bra :D

jag trivs bra som fan där jag e :D

men vilken tränings värk jag haft får väl se hur de fortsätter hoppas de slutar med värken snart.

praktiserar i ett stall.. underbart. rider på en häst nu som ska bli rid skole häst så underbar så de finns inte...
det är verkligen min grej de dära...

imon blir det 2 hästar en på förmiddagen och som vanligt en på eftermiddagen.

mycket att göra bara men de går...


luna är ju lite mycket på dagis men de funkar. måste ju göra så tyvärr sätta henne på dagis när jag jobbar.

ne nu e de dags att sova har mycket imon med.

uppdaterar snart med bilder och dyl. tyvärr kan jag inte vara inne så ofta då min bärbara dator pajat så fick låna en dator nu. men skriver så snart jag kan :D

ha det bäst god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0