kärleken

kärleken till dig blir starkare och starkare för varje dag som går.

du betyder massor utan dig hade jag inte klarat detta.

folk tror att jag har tänkt att gömma mig flytta typ men de e inget jag har tänkt göra. jag är en människa precis som alla andra.

Luna springer runt nu hehe underbar e hon.

har fått råd och tips av en tjej nu om lite grejer de kommer ju gå galant hehe nu ska man bara få tummen ur och börja med :D

nej lite nervöst här nu haha snart börjar de ju.


måste bara skriva ett ord MOGET!

ett ord bara de finns nog folk som kommer ta åt sig.

nu sitter jag och kollar tv ska strax diska och damsuga och skura ska ju vara fint här hemma.
och det är de äntligen nu. kommer lägga ut bilder snarast när jag får tillbaka min telefon :D


nepps kolla tv leka med luna städa och äta :D ha de bäst folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0