de gör så ont

detta är en av dom jobbigaste grejerna jag någonsin behövt göra.

att känna denna smärta e jobbigt.

jag har varit med hunden och badat så kul han tyckte de va men mina tårar bara rann.

men  vad ska jag göra. finns ingen annan väg att gå just nu.

tänk att jag köpte honom för 1 år sedan pga exet ville ha en sån hund.

och nu blir det så här. :'( fan tårar och åter tårar. att man kan älska ett djur så mycket.

han har varit hos mitt ex och hos mig  från och till.
hunden e nu 7 år gammal och han har problem. han kan inte hålla tät med mera. men för hans skull gör jag detta och de e otroligt hemskt. han ligger här nu och tittar på mig. fan fan fan :'( mycket tårar de rinner.

otroligt att de gör så ont.
jag åker inte med honom för det klarar jag inte.
killen åker in med honom. ni får säga vad ni vill. men detta e de rätta för hunden.

benji jag älskar dig massor tack för detta året du gett mig med massor av roliga skratt.
du får det bättre ihop med dina hund vänner och massor med bad. även hur mycketjag hade velat ha dig här med mig och luna så kommer det inte gå för du är inte dig själv. Älskar dig massor massor. natti natti min älskade vovve du är älskad och du kommer vara otroligt saknad.
<3<3<3<3<3<3 BENJI <3<3<3<3<3<3


vila i frid mitt kära hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0