ny bil fast bättre och billigare !

äntligen

det blev en mercedes diesel -93a

:D gillar den bilen och billig är den :P

tack mina vänner för ni hjälpte mig. de värmer att veta att ni bryr er så mycket om mig så ni vill jag åker en säker och bra bil.


jahopps här kommer de 2 bilder på fin bilen :P den e inte ful o uppröten inte



fram ;)



bak ;)

jag gillar den och det är drag precis vad jag letade efter de e helt perfekt ju :P


jahopps de går massa massa framåt nu och de känns så jävla gött.

Och jag gjorde de jag aldrig skulle göra idag de e svårt men jag lyckas nog hoppas jag...




jahopps vet inte vad jag ska skriva mera bara man kanske ska kolla film och sova lite jag e nöjd med min dag kan jag lova natti natti :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0