längesedan

Ja det va ju de. Lyckades åka på en dunder förkylning så fick stanna hemma från jobbet. Usch säger jag bara. 
 
Nu sitter jag iallafall i lastbilen har faktiskt längtat. 
 
Det som hänt är att luna varit i skolan och idag va avslutningen. 
Jag har städat som tusan o kan nu säga att jag älskar dammsugaren bästa jag någonsin provat :-) 
 
 
i natt när jag o gubben kommer hem så ska vi öppna granen så barnen kan få pynta den :-) hehe så himla jul mysigt hemma nu :-) 
 
Jag har även idag skruvat passat :-) så den går igenom bes. Inga svåra 2 or som tur va har släckt 5 st så 4 återstår.  Som sagt enkla grejer men hann ej med resten nu när jag börja jobba utan gjorde de jag hann med :-) 
 
Ne dags o ut o förbereda lastbilen då :-) 
 
 
 
 
Trevlig helg :-) de ska jag ha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0