Nu så

Är de dags o gå upp o klä på sig för andra ordentliga dagen på jobbet :-)

de e kämpigt i början nu visade de ju sig att de va mera än jag trodde haha men de e bara bra för barnens skull och min...




måste bara



du e min igen gud så jag saknat dig min älskade d5a. nu skall du o jag dra många mil på vägarna tillsammans men nu är du min på pappret med :-) tur man fick sålt den andra så jag äntligen kunde köpa bilen :-)



massor som går framåt nu jag kämpar allt. och de kommer bli så bra till Slut :-)

melina fick träffa sina kusiner noella molly och maja igår och farmor och faster ninni riktigt kul :-)

ne nu måste jag göra mig i ordning samt fixa med lite käk slutar ju inte förens 8 i morgon bitti typ :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0