gött

Ja nu är man nere hos mamma och i morgon får mamma passa lillan medan jag åker på arbets intervjuerna med :-)

skall passa på att köpa en resesäng till lillan i morgon med emellan intervjuerna :-) den e söt den :-)

äntligen hittat en jag vill ha till henne mitt lilla troll :-)

saknar mitt stora troll jätte mycket.
Jag va jätte lycklig innan de som höll på att hända igår över att dem finns i mitt liv men efter de så är jag ännu lyckligare. usch hemska upplevelse tur de ej hände något.


Ne nu kolla film och sedan sova :-)



snart kryper min lilla plus att tand nr 3 har kikat fram :-)


älskar mina barn över allt annat ni är mitt liv.

Och den som gör dem illa den kommer jag aldrig i mitt liv acceptera.

skall skriva ut en grej till sedan :-) men ha de gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0