låten

ja denna låten har verkligen satt sig men har ändrat lite från hon till han och kvinna till man
 
några delar i mitt liv jag behöver rensa och de tar ett tag :D.... 
 
 

Det va en gång en man mig har han nu glömt bort
Han hade allt de där som jag någonsin har drömt om
Han tog mitt liv men lämnade min själ
Jag föll pladask paff paff
När han stack iväg
Han va djävulen själv så jag lekte med eld
Han brände mig till och med kläderna på mig har smält
Jag skulle gjort vad som helst för dig
Men du lura mig upp o ner när du sa älskar dig

du hade mig runt fingret
finta mig så simpelt
som en flugga fastna i ditt nät o du va spindeln
kall som en vind
nej du lämna inget kvar
men jag kan lova allt du gjort kommer tillbaks

för jag ska resa mig ur askan upp från mina knän
värsta superman jag krossar allt i min väg
du ska få se på vem du kastar
är inte som förut
men pass på allt de där


bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu


det va en gång en man mig har han nu glömt bort
ja hans frånvaro den skär i mig som rundgång
sen fall den, den natten har jag envist försökt få kontakt men å
du råna mig så grovt, fuck pengar du stal jag snackar nu om känslorna
mitt hjärta jag gav men tids nog så läcks de för det som inte dödar stärker


du hade mig runt fingret
finta mig så simpelt
som en flugga fastnar i ditt nät o du va spindeln
kall som en vind
nej du lämna inget kvar
MEN JAG KAN LOVA ALLT DU GJORT KOMMER TILLBAKS

för jag ska resa mig ur askan upp från mina knän
värsta superman jag krossar allt i min väg
du ska få se på vem du kastar
är inte som förut
men pass på allt de där

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu


jag störta ner i djupet när du lämna mig
vi kunde nu ha flygit tillsammans
men jag bryr mig inte längre SKITSAMMA
bara SE på miggggg

du hade mig runt fingret
finta mig så simpelt
som en flugga fastna i ditt nät o du va spindeln
kall som en vind
nej du lämna inget kvar
men jag kan lova allt du gjort kommer tillbaks

för jag ska resa mig ur askan upp från mina knän
värsta superman jag krossar allt i min väg
du ska få se på vem du kastar
är inte som förut
men pass på allt de där

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

bara se på mig nu

 

 

Känslan är helu underbar och det är just de jag håller på med reser mig ur askan DU kan ej trycka ner mig mera. folk skrattar åt dig och vad du gjort till och med jag. 

du måste vara stolt o lova en massa sedan skita i ditt eget barn bara för att en brud hindrar dig att träffa henne. JÄVLA TOFFEL VÄX UPP

 

ha de nu gött och jag hoppas du får ut något av att läsa min blogg varje dag. nyfiken i en strut tittar alltid ut hehe 

 

hej hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0