kärlek

Ja den flödar hehe. 
Jag o min älskling har de så bra ihop han är verkligen bäst. Jag är så kär fortfarande :-P 
För första gången i mitt liv så kan jag säga att jag träffat rätt man och den som jag faktiskt håller ihop med :-) 


Mina barn ja gud vad jag älskar dem. 
Har fått en liten som käftar nu med haha så söt e hon man måste koncentrera sig att hålla sig ifrån skrattet då hon gör som hon gör :-P  
Den stora e hos sin pappa och jag saknar henne massor min stora älskade flicka :-) 

Hepp dags o gå upp och åka till läkaren igen min hals har blivit knäpp åter igen blir så trött :-/ 
Sedan blir de att hämta min lilla :-) 

Hej hej på er



<3 Luna <3
<3 Melina <3 
<3 Joakim <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0