weiiii

När gubben slutat så kommer han hem hit gissa om jag e glad och barnen kommer bli jätte glada :-) 

Han chockar mig massor han visar verkligen va älska är helt otroligt han är min stötte pelare min kärlek hehe och är så glad att melina har en manlig förebild och luna har en till som bryr sig. Dock är luna pappas flicka (Jonas flicka) det märks men hon avgudar jocke också. Känns fantastiskt hihi 

Jag har äntligen hittat min prins. 

Nu ska jag fixa i sov rummet innan jag ska sova. Och i morgon blir de lämna luna i skolan sedan handla till gubbens frukost tänkte han skulle få lite stekta ägg o så :-) sedan ut o gå med melina i barnvagnen härligt ju :-P  

Igår va vi hos mamma och hälsade på :-) luna kom o myste en sväng dröjde några sec så kom melina med hehe mina gulliga älsklingar. 

Melina vägrade somna idag så hon ville mysa med mamma lite :-) dem är för goa båda 2 :-) 

Nej nu musik och fixa lite. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0