mys

Ja de ska de allt bli nu. 3 nätter ledig :-) 

Ja de känns att man jobbar vilket är otroligt härligt. 

Ja vad kan man mera säga alla hjärtans dag gud va jag är nöjd är över nöjd med igår. Din närhet är så underbar och hela du är perfekt älskar dig något otroligt. Tack för att du finns :-) 
Alltså ditt leende dina kyssar o att somna på din arm igår va helt perfekt. Ja svävar på rosa moln :-) 

Du är allt jag vill ha allt jag alltid letat efter. Hehe joakim du är bäst :-) 

Ja så är de. 6 dagar har jag jobbat och mycket glädje i de med hehe. 


Nej nu ska jag allt ta o sova :-) 

Natti natti folket

O måste skriva ett stort PS här alltså.... passar de ej att höra av sig till mig om MIN dotter så behöver du ej fråga andra Heller.  O aldrig någonsin du har någon som helst rätt att kalla dig hennes pappa. Du har förbrukat allt sådant men vet du vad hon har inte ont av att du är borta. Hon har joakim o mig det är ingen fara. Bara så det är. Fatta lite med man kan ej kalla sig pappa när man skiter i sitt barn. Så antingen kontaktar du mig själv om du undrar något med min dotter. Vilket du kanske borde gjort men men mycket du borde gjort men ej hållt ett skit ;-) låt henne va eller finns där. 

Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0