något stressad

Jo de kan man lugnt säga sen upp till mina lossnings ställen :-/ stackars lastbilen blir lite pressad idag kan jag lova. Haha 

måste bara säga detta så ni som läser inte tror jag e något monster haha kan låta så ibland men jag e arg besviken och ledsen inombords jag fattar liksom inte hur man kunde först välja att ta hand om ett barn som inte va ens egna för att sedan skita I sitt egna kött och blod. 
Jag har mina krav och det är dem som får följas från början nr 1 att pappan skall träffa dottern med mig själv inte med bihang nr 2 sköta de chanser jag ger nr 3 när man ser framsteg och att allt går bra så tar man steg 4. Det är liksom inget orimligt. Jag jobbar natt 6 nätter ledig 3. Jag jobbar som en idiot tar hand om barnen hemmet lagar mat. Jag kan inte sätta mig med barnen i bilen mitt i dessa dagarna för att köra ner min lilla till mölndal jag har bjudit upp pappan men får bara ena gången att de ej går o sedan att den ej har pengar till de trots att jag erbjudit att betala. Har man inte brytt sig om sitt barn man va med och skapade så anser inte jag man kan komma och ställa krav. Jag vet inne i mitt hjärta att pappan till min lilla bryr sig innerst inne och att han är otroligt nyfiken på vem hon är och hur hon utvecklas. Det ända jag ej fattar e vf han ej sätter ner foten till det som stoppar honom och åker ner och träffar henne hon liksom hennes stora syster är underbara. Om han bara kunde fatta vad han går miste om genom att ej träffa våran lilla tjej. 
Hon är så otroligt lik sin pappa så de e sjukt. 
Tänk om han kunde visat intresse så han kunde fått se de och alla sånger hon nu sjunger och hur hon leker hennes skratt ja allt de där. 
Det han ej förstår är att en dag kommer det frågor och jag kommer berätta och jag hoppas ej hon blir arg på honom men har hon mitt temperament så är risken rätt stor. 

tvungen att skriva av mig i o med samtalet jag hade med en förut. En så go och snäll tjej som verkligen förstår och som man kan prata med allt om. Och även hon pratar med mig om sina saker de e härligt. 

Nej ska skriva lite till om en helt annan sak får tacka min underbara man som gjort det möjligt du är bäst älskling bättre kille kan man inte ha 💖 

VÄLKOMMEN HEM BULAN 😍 



han e hemma igen äntligen 😄 

Nej nu snart i Uddevalla sedan en liten bit kvar till första stoppet. 

Ha de gött folket 😀😁

💖💖💖I LOVE MY FAMILY💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0