weiiii

Happy e jag nu vill jag lova hihi 


min bil e hemma igen hehe Välkommen hem bulan 😍 

Va ute en sväng med maya i lördags med alltid lika trevligt 


Dagen efter så va melina väldigt kram sjuk så blev en del mys hehe goa unge så fort hon la sig bredvid mig så somna hon 💖


Luna o melina hade saknat jocke hehe dem träffa honom idag va ju bara 2 dagar sedan men ändå de va iallafall inte mamma som gällde hehe 

Ne börjar jobba imorgon så håller på o vänder dygnet änna segt just nu. Hehe men men i morgon blir de att packa ner massa porslin sedan blir de ner till garaget och byta däck på morsans bil hon får låna mina 15 " som satt på bulan när jag köpte den. Åkte ju direkt och bytte till 18 ". Min mercha har gubben nu ett litet tag så länge jag inte behöver ha den :-P  


Älskar min underbara familj God natt 😍😙💖💓💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0