Alltså ja

Ja då va man sjuk igen men lika bra att jobba ändå. 

Barnen e på nattis och jag på g till Göteborg. Är rätt nöjd ändå trots alla sjukor. Vi har ju skaffat oss en hund tillsammans jag o gubben och de går bara framåt hela tiden. Fick erbjudande och master card från banken med och de kom hem efter 2 dagar ja jag e väldigt stolt att allt går framåt. Får också mycket beröm över hur fina o duktiga mina barn är och hur bra jag har lyckats med dem de värmer verkligen. Bvc och dagis chockas över hur mycket melina pratar och hur tydligt hon pratar. Jag är enormt stolt över mina barn. 

Hoppas nu också på remiss så lillan får ta blod prov o kolla allergier främst mot mögel. Misstänker att det är de i lgh.

Längtar något otroligt tills vi flyttar och att gubben kommer bo med oss då är vi äntligen hela familjen tillsammans  💖 

Ne nu ska jag köra vidare ville bara berätta lite om vad som händer och sker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0