detta va kul...

Att man kunde få så mycket svar..

tex det e ni som inte låter honom träffa sina barn hahahahahahahahaha konstigt... sedan den om att maya e så mycket5 bättre det va nog det att tiogge inte kunde hålla måttet med oss andra då tog han en patetisk fjolla istället haha.

detta tyckte jag va kul så många kommentarer men ingen fattar Togge har blivigt till det sämre... men sedan så e det så att nollor ska inte vara i vårat liv..

barna e det viktigaste jag ska själv ha ett till barn nu som tur är så e pappan bra iallafall... min dotter har en pappa och han bor med mig. det handlar inte om det som står på pappret utan det handlar om vem det e som tar hand om barnet kolla på M tex det e ju samma där Js pappa vill inte veta av honom då säger ju dom att T är pappa så kom inte och klanka ner på mig era parasiter. jo allt stämmde det jag skrev ja visst att jag sa att luna bara hade 2 syskon men det va ju för att idioterna t och m vände min vän therese emot mig men hon fattade fort vad det handlade om och började prata med mig igen... allt ni säger håller inte ihop... ja visst han har varit bra med barn.-.. men när maya tror att hon är mamma till alla hans barn så blior man vannsinnig kolla bara på vad hon sa till therese att man kan ju tro att det e jag som är mamma till jessie MEN DET ÄR JU DET DU INTE E.... ååå trånga jävla idioter... Vi som har barn med T skrattar åt henne och vi är 3 st.... Att hon lägger sig i våra barns liv det accepterar vi inte hon har inget med dom att göra... som sagt orkar inte igentligen ha med någon av er att göra men vad gör man inte för att hjälpa en vän i nöd..

jag e hälften så tjock som maya...


Nej nu ska luna jag och lunas PAPPA åka hem igen har varit hos min mamma så nu ska vi hem så luna får träffa sin farmor och farfar hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e ju sjuk!! Stackars lilla flicka!! En dag kommer era barn att förstå vilka AVSKYVÄRDA mammor dom har!!! STACKARS STACKARS BARN!!!!!!!! Synd för er....

2009-08-23 @ 14:40:17
Postat av: jessies MAMMA

haha seriöst sandra att du inte ger fan och lägga näsan i blöt, tror du verkligen vi bryr oss om att du e M's 'bästa' vän ellr? skulle inte tro det! tycker ni i munkedal ska ta och växa upp och ge fan att lägga er i saker ni inte har med att göra. Ja e jessies mamma ingen annan, och håller med natta det om pappan. Det handlar inte om vem som e pappan på pappret utan pappan e den som finns hela tiden vid barnets sida, inget ni fattar ellr? Låt oss vara så blir det skit bra, och kolla nattas blogg har ni inget annat för er ellr? MVH JESSIES BIOLOGISKA MAMMA THERES

2009-08-23 @ 15:40:45
Postat av: Anonym

Men vadå släpp allt då å låt dem va, du säger ju själv att din dotter har en PAPPA så låt då m & t va varför engagerar ni er då för... Låt dem bara va o leva sitt perfekta liv för det e det dem har.. VI vet vi som känner dem... O hellre tjock än ful för man kan banta isf .. Är den nån som e idiot så e det nog du ta o väx upp

2009-08-23 @ 20:42:43
Postat av: Anonym

AVUNDSJUKA människor det e va ni är

2009-08-23 @ 20:45:39
Postat av: Anonym

hahaha men seriöst våra barn älskar oss bara för att era inte gör d =).. och e d någon som e patetisk så e d ni som inte har ett liv..

2009-08-23 @ 21:58:31
Postat av: Anonym

Men för fan låt M & t va då oxå det e ju för fan ni som håller på eller e ni helt pantade där uppe... Om ni nu har andra pappor så låt t va då, dem får ändå välja själv sen o då hoppas ja dem fattar o väljer t framför er.. O vi e munkedal e mkt äldre o mognare än er iaf vi sulle aldrig ens hålla på som ni gör..

2009-08-23 @ 22:04:34
Postat av: sandra

Men vadå dubbelmoral???

Ni påstår att era pojkvänner är pappa till era barn men att T inte är pappa till Jack, hur fan får ni ihop de???

Jag lägger mej så länge de behövs, jag har alltid stöttat M å T å kommer alltid att göra de.

Hmm konstigt att jag inte ska lägga mej i men när cirkusen med Natta va så skulle hennes vänner lägga sej i????

Sicken jävla dubbelmoral ni har brudar.

De spelar ingen roll vad ni säger, alla märker att ni bara är avundsjuka för att vi har så bra liv.

Å de är fan ingen som har påstått att du inte är Jessies mamma heller så lägg ner.

Å ni är ju lika intresserade av att läsa Majas blogg.

Men nu kommer de bli lugnt för dom när Maja har lösenskyddat bloggen å gjort lite andra ändringar.

Så försök nu få er ett bra liv:)

2009-08-23 @ 22:38:03
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: sandra

å nä du är inte hälften av Maja, du är både fetare å ful.



Å du ska fan inte nämna nåt om att Maja tror att hon är morsa till era barn, de är T som har tagit hand om dom när han haft dom.

Ni ska vara tacksamma att Maja välkomnar era barn till deras hem istället för de är fan inte alla som gör de.

De är inte alla som står ut med att ta hand om barn vars mammor är helt rubbade.

Men hon accepterade å välkomnade era barn jätte bra för barnens skull.

De är dom man ska tänka på om du inte visste de.

Men ni kommer märka de tids nog när era barn blir äldre å inser att dom inte fått träffa sin riktiga pappa pga er!!



Låt nu för fan M å T vara, vi ska iaf lägga ner tiden på bättre saker än er!!

2009-08-23 @ 22:49:44
URL: http://sandraboppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha seriöst kan du inte komma med nått bättre ellr? moget och sätta lösen skydd ;) stackars flicka inget liv. Jaja tro vad ni vill men det finns anledningar till att TOGGE INTE får träffa h och g.. tycker det e bra dessutom märker ju att det e ni som e rubbade inte vi.. säger bara sanningen sen om ni inte kan tåla den e erat problem..

2009-08-25 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0