JUL igen

Nu så nu e den snart här och de e nästan snö storm här :S

Hopp i går satte vi in julgranen och pyntade den.

Köpte julklappar igår och idag ute i sista minuten som vanligt.. haha

luna har fått julklappar idag som hon fått öppna.. hon har hittills fått
1 nalle
1 docka
8 filmer

det e vad hon fått hittills...

vi fick ju kort på luna för ca 3 veckor sedan gud vad underbart fin hon e så lik mig :D:D

Nu går hon runt med skorna på sig hehe hon vill verkligen inte vara utan sina kokor (skor)

vi köpte en napp idag där det står pappas flicka och det stämmer ju :D:D det e verkligen pappas flicka. sedan fick hon en drick mugg där det oxå står pappas flicka:P

Hon älskar verkligen sin pappa helt underbart att se.
Mig älskar hon med men jag sätter ju gränser så det e ju inte lika kul att vara med mig då eftersom att pappa jämt fjäskar för henne och hon får nästan allt hon vill ha..

det va samma när vi va på öb en gång i skövde då `` råkade´´ jonas visa henne en nalle. han la tillbaka den och hon illvröla så hon fick den haha men men så får han inte göra har jag sagt för hon e redan så bortskämd:P

Min lilla docka och jag ska te min pappa imon och sova där tills julafton sedan på julafton drar vi till min mor utanför stenungsund och firar med min mormor och mamma

Det blir mycket flängande men roligt..
imon ska vi till jonas gudmor och sedan jonas mormor och morfar..

Det e mycket nu hehe...


men men nu kokas skinkan och maten ska lagas...

till er mina vänner och familj
GOD JUL

Önskar

Nathalie och Luna


Kommentarer
Postat av: lillasyster

god jul på er oxå storasyster :P

2009-12-23 @ 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0