Konstigt det dära

Varför ska man ta emot skit och sedan inte få säga ifrån?

Jag tycker det är lite konstigt men men det är väl bara att hålla käften och låta folk kasta skit på dig.
Varför ska man stå ut med de.

Om ens kille inte kan skydda en från hans familjs skit och vad dom håller på med vad betyder då de?? är det kärlek ändå??

Jag försöker verkligen att klara detta men det är ju inte helt säkert att jag gör de.

Ska inte kärlek handla om att ge och ta och att det inte bara ska vara på den enas villkor?

Vad jag har fattat av det så ska det vara så.

Jag sätter min dotter främst och jag älskar henne mest av allt på denna jord hon är min ängel och det bästa som hänt mig.
Visst jag kunde väntat lite tidigt va de och fel pappa va det med men hade de inte varit han så hade jag inte haft min underbara docka. synd bara att allt blev som det blev pga hans brud. Tycker synd om luna för att han valde bort henne.
slut diskuterar om de nu.

Min dotter verkligen älskar mig det är så skönt så glad hon är hon springer runt och skrattar åt allt. hunden skrattar hon åt med katterna med.
Hon dansar och sjunger och diggar och pratar hehe.. hon är helt fantastisk.

Snart är det ju rättegång och det får vi se hur det går. hoppas hon åker ditt ordentligt denna gången.
jag tillåter inte att folk slår sönder mina saker.

Ne nu ska jag nog ta och fixa mig iordning så man kan hitta på något..

Hej hej






MIN VACKRA LEO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0