GLÖM DETTA NU

Nu nathalie så e det bara att ta tag i tyglarna igen du är på topp nu och även luna gud vad min docka är söt:D


Nej nej så glad jag e idag allt gick kanon ;)  


Nej ska gå och lägga mig nu en dag imon med eller jag får väl säga idag hehe


God natt mina vänner som är mina vänner

Karolina du måste ju snart komma hit och hälsa på så du får se hur jag bor ta gärna med dig hanna och gabriel.  Det va skit kul att träffa er sist.

LUNA INGEN KAN TA DIG IFRÅN MIG MAMMA ÄLSKAR DIG INGEN KOMMER KUNNA SLITA OSS ISÄR DU ÄR MAMMAS ÄNGEL OCH HJÄRTA DET FINNS INTE ORD FÖR HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG DU OCH JAG FÖRALLTID MIN ÄLSKLING PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag lovar. Ska ta å komma upp snart.

Försöka med det när jag har flyttat klart.

Har lite att stå i ni för vi ska dela på oss.

Sånt kan vi ta i meil mer sen.

2009-03-09 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0