Till dom omogna

HAHAHAHHAHA folk e väldigt roliga kan inget mera än att skratta..


Varför skulle jag inte veta vem som är pappa??? hmm har ju redan gjort ett ultra ljud så jag vet nog.. Shit asså att folk orkar skratta det är det ända man kan göra.

Dom döper sig till roliga grejer och tror inte att man vet vilka dom är. Sorry det vet vi redan..


USHA asså omognare människor får man ju leta efter....


NEJ FY FAN FÖR SÅNA MÄNNISKOR... kommer inte ens lägga ut deras jävla idiot kommentarer.

Jonas och jag och luna längtar tills bebis kommer det ska bli så kul med en till.. Underbara är dom dom små..


Luna har varit hos sin farmor och lekt med vovvarna och umgåts idag medans vi svetsade bilen lite idag fanns ett pytte litet hål men inte kraftigt gott att det är lagat..



nej nu ska jag kolla lite tv sedan sova hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0