ÄR SÅ GLAD!

Ja nu så känns allt mycket bättre. Ska fira midsommar med lunas farmor och deras familj samt med goda vänner björn och sanna.

Känns så bra har min familj och har dom vänner jag behöver.


Idag ska jag till djuraffären igen... Fick sålt rätt mycket igår luna va med sin pappa så då kunde jag koncentrera mig på bara affären i dom timmar vi har öppet. Mamma ledigheten är ju över nu.. Skönt det måste ut och gör något.

Karolina svar till dig: Du är alltid välkommen hit om du vill.. Du kan ju alltid ringa precis när du vill... Du har ju mitt nummer. Jag finns här om du behöver någon att prata  med.

Nej nu ska jag luna åka och lämna jonas han ska vara hos sin gudfar och hjälpa honom med en grej. och jag och luna åker till djuraffären. finns ju en del grejer för luna att göra massor av leksaker o ch grejer hehe. men blir nog inte så mycket gjort hon som äger affären kommer ju idag. ska diskutera och lite så får se vad som händer.

Ska försöka ladda upp lite bilder snart...


Vilken skum dröm att man kan drömma på det sättet drömma om sitt förflutna??? kändes lite konstigt nästan verklighet. Men det va en grej som va för ca 2 1/2 år sedan. Måste ju ha släppt nu tycker jag.. Men nej det hade det inte. helkonstig dröm. :S

Nej måste se till att röra mig ut nu e ju så fint väder hehe...


Till er som bara e dumma i huvudet ta inte åt er av detta jag skriver nu..


Kram till er andra...

Kommentarer
Postat av: karolina

Tack för de orden.

har varit så mycke nu med allt. hoppas det lugnar sig snart. min bror å hans familj kommer ner nu på torsdag å ska vara här till på måndag nästa vecka så jag kommer ha fullt upp. men jag ska försöka höra av mig i början på nästa vecka. tänkte försöka komma upp nästa vecka om bilen tillåter. ska byta bromsar på den. min bror ska fixa de. så då måste jag upp till tidaholm. hoppas han får sakerna till nästa vecka i alla fall. men ha en trevlig midsommar helg så hörs vi. många kramar karolina

2009-06-17 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0