Mammaledig

Ja då va det sista dagen jag va ledig då.. Det är nu dags att söka jobb och fixa och dona jag vill ju verkligen jobba. Och luna ska gå på dagis. ska åka och prata med en nära vän som har djuraffären som jag har varit och hjälpt till i så får vi se vad hon säger sedan så ska jag väl fixa lite annat med.. Men ska söka jobb med annat med..
Får se om jag hittar något ska sätta mig och ringa runt lite idag.

Min lilla docka e så duktig äter som en häst och blir bara större och större står upp själv m.m ska ta en dag nu och rensa ur hennes kläder från det som e för litet. Förhoppningsvis så får luna en lillasyster/bror inom en snar framtid det vet man ju aldrig:D:D men men så är det. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. kanske e lite nära inpå att få barn så. men man vet ju aldrig blir jag gravid så tar jag ju inte bort det.

Nehepp nu ska jag fixa annat ska ta och åka till jonas gudmor och ringa och lite så.. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0