Underbara

Älskar min familj så otroligt mycket.. Att folk inte kan fatta det och bara lägga av.

Se på dig själv innan du börjar prata om andra.

Luna gillar iallafall den nya bilen hehe hon inspekterar och kollar hela  tiden. Och somnar fort i den om vi ska någonstans. hehe. så underbar min lilla docka.

Snart ska vi åka ut till landet så kommer lunas farmor hennes gubbe och jonas gudmor vara där:D:D

Underbart att vara med hela familjen.. Nu äter luna mat hehe.. och pratar mellan tuggorna hon e så söt min lilla docka hehe...


Just det Karolina vi måste ju träffas snart igen tycker jag.. det va ett tag sedan nu ju..  och det kan vara kul för barnen med. tur hon bara har 2 syskon:D eller vad säger du.. mera behöver hon inte veta. Karolina finns lite jag vill prata med dig om men det finns för mycket folk som inte ska se vad jag skriver här inne.. så ring gärna mig du har ju fått mitt nummer..

Nej nu ska vi ta och åka har varit i en liten diskution med bilens gamla ägare. men men så e det gud vad jag gillar min nya bil :D:D 740 TIC är underbara bilar.

nej nu ska jag byta på min dotter sedan ska vi åka hej hej

ÄLSKAR MIN UNDERBARA DOTTER LUNA
ÄLSKAR MIN UNDERBARA FÄSTMAN JONAS




Kommentarer
Postat av: karolina

hej.

jag slår en pingla lite senare idag.

funderade på om man skulle dra sig upp till tidaholm i helgen. behöver komma här ifrån. händer mycke nu.

kram

2009-06-09 @ 07:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0