mycket

ja då va det segt nu igen... jobbigt är det allt men va fan det e bara att bita i det sura äpplet.


Love ja va fan e det... det finns helt enkelt inte.. fy fan säge rjag bara nej nog pratat om det..


Jaja man hålle rpå att komma iordning på lägenheten nu lunas rum är klart iallafall...


nej ush vad jag e besviken jag menar vill man verkligen träffa sin dotter så fixar man väl det men som vanligt allt hänger på en annan människa... Jag fattar inte det varförkan man inte fatta liksom men jag skiter i de nu de e överspelat. Luna mår bra ihop med mig hon och jag föralltid... hon är mitt allt verkligen och jag vill inte henne något illa alls...


Nej nu ska jag ta och sega lite till


LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG MEST DU ÄR MAMMAS ÄNGEL INGEN OCH JAG MENAR INGEN KAN TA DIG IFRÅN MIG!!!!! älskar dig

Kommentarer
Postat av: lunas pappa

Hur skall jag fixa det. Bussen ta 4 timmar och ingen vill köra upp mig.....tala om för mig hur det skall gå å ha ett fungerande umgänge

2009-03-12 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0