myket och lite till

Fick ett samtal för ett tag sedan där en tjejkompis ville ha nummer till min dotters pappa..


Min tjej kompis har en son som heter jessie och det är lunas storebror fick jag reda på skit kul ä de men ändå.. jag menar nu när lunas pappa valde bort henne bara för att hans sambo inte fick följa med hur mycket kan ens dotter betyda då??? nu när han fick reda på att jessie va hans pojke så struntade han i luna totalt. Har inget emot varken jessie eller hans mamma då hans mamma bott hos mig under en tid. Men jag menar lunas pappa är 25 år och har sitt 5 barn på väg..

Strunt samma älskar min docka och tycker det e synd att hennes pappa gör som han gör bara för att jag inte ville att hans sambo skulle vara närvarande progrund av att det e infekterat mellan henne och mig... (tycker inte om henne för 5 öre) DET HANDLAR INTE OM SVARTSJUKA...

Luna har sin ``PAPPA´´ nu som hon ser som sin pappa... to bad att det e som det är snart hoppas jag att jag ska   träffa lunas andra syskon hanna och gabriel är jätte kul att träffa dom äen deras mamma en helt underbar tjej..


Nej dags att göra annat..


Min älskade lilla docka du är mitt allt kommer en dag berätta allt för dig hur de ligger till så du förstår tycker synd om dig min älskling att aldrig få veta vem din riktiga pappa är men det kommer jag visa för dig på bild för bilder på din pappa har jag...


INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG ÄLSKAR DIG MAMMAS ÄNGEL

Kommentarer
Postat av: lunas pappa

det är ju bra att en av oss har koll på hur saker och ting går till, me lunas umgänge. Lätt å åka 17 mil utan körkort och bil. och att min sambo inte är välkommen då det har gått bar innan. Du kan komma in under vårat tak och det e helt lugnt..sen går ingenting. Undra vem det e som gör att man inte kan träffa sin dotter ...sluta skriv din jävla dynga. lev ditt eget liv ..du behöver inte leva vårat oxå. hade umgänget fungerat med luna hade jag träffat henne oxå...vill inget hellre, men vi kan inte leva vårat liv ut efter dig

2009-03-10 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0