ALLT

sitter här hemma nu och bara tar det lugnt... pratar med tjejkompisens kille via sms tjej kompisen e gravid och har jätte ont inte bra... men hon klarar de.

Idag ska jag ut till en vän och prata med henne. underbart att jag har vänner som bryr sig om mig hehe..

Luna är glad som alltid min lilla stjärna e det hehe... nej om man kanske skulle göra lite nytta fixa lite här hemma sedan ut en stund. ska planera för födelsedags kalas med gud vad tiden har gått fort redan ett år snart. Känns som om att det går alldeles för fort. Det va ju inte längesedan jag låg på bb. men det e redan ett år sedan snart. :S jaja så e de får la ta det ändå hehe... min dotter e så otroligt mysig. men nu har hon börjat bli blyg. hon gömmer sig hehe så gullig..


nej ska göra lite nytta nu

ha det så bra skriver kanske mera ikväll.. hej då..

ÄLSKAR LUNA OCH JONAS!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hittade till din blogg genom bloggen En andra chans,

jag har nämligen en tävling i min blogg nu om en Goodibag, var gärna med.

KRam EMma

2009-05-23 @ 14:16:54
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0