ALLA....

......Får lov att ha en åsikt..
nej sa inget om pengar men ett GRATTIS kort är väl fan inte så jävla mycket begärt...



blir inte arg men som sagt du känner inte mig så kom inte med kommentarer du inte har med att göra...

nej fy fan orka med detta min blogg jag skriver om precis vad jag vill.. nu är det så att jag har kontakt med hans 3 andra barns mammor. och e det inte lite fegt av dig att skriva anonym. vågar du inte stå för vem du är så tycker jag inte heller att du vågar stå för din åsikt...



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag kanske är feg, men än du då? Ge dig på pappan och inte hans nya familj... men som sagt, jag har inte med det att göra och det rör mig faktiskt inte i ryggen, men brukar kommentera när något stör mig. Och det gjorde det här och jag kommenterade, men nu lämnar jag det och kollar vidare... Hoppas det på nåt sätt ska lösa sig för alla parter...

Ha det bra

2009-11-19 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0