allt och lite till

Sitter i min fotölj nu och luna sitter i sin stol och äter banan.

Hunden går runt och kollar läget och så va ute med honom vid 9 idag så duktig är han..

6 månader och håller sig helt perfekt.
han e underbar min lilla vovve. lilla och lilla haha men men..


luna och jag blev sjuka när vi va nere hos lb i gbg visst luna va snorrig innan vi åkte men tyvärr så bröt de ut där nere så på lördagen va det till att åka hem.


nu sitter hon och pratar och tittar på mig och ropar vovve.
hopp snart är det jul och det ska bli skönt att åka bort över julen.


det har hänt mycket här i thlm det senaste. man ska orka med snart är det rättegång där jag är målsägande. får se hur det kommer gå förhoppningsvis kommer det att gå bra.

sedan finns det en hel del annat med som är problem men jag får klara de.

har min dotter och min hund och bara det är underbart. har min lägenhet med mina bilar 2 st och helt enkelt mat på bordet och det e ju bra.


nej nu ska jag väl ta och lägga mig ner igen för jag mår ju inte riktigt bra..

hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0