Ibalnd är de jobbigt

Sitter o gråter för jag saknar en vän så otroligt mycket.
Fick en kommentar av henne från mitt senaste inlägg och det betyder massor.
Vänner har man inte många av.
mina är lätt räknade men visst jag har kompisar. Och det är många men men det är ändå vännerna som betyder....



Min dotter är på dagis mån-tors
Men nu kommer hon hem men gud vad man saknar henne när hon är borta de e så tråkigt att inte ha henne här.
Hon är verkligen mitt allt.

Nej nu ska jag fixa lite hej hej


Kommentarer
Postat av: eliin

gumman du behöver inte gråta. Du vet att jag finns här. Du kan alltid ringa mig. :D älskar dej puss

2009-11-15 @ 11:49:39
URL: http://www.metrobloggen.se/EliinTurbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0