underbar låt beskriver en hel del.

wha- wha- wha- wha- what did you say
Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
(Jason Derulo)
Mmmm that it´s all for the best?
Because it is

I was so wrong for so long
Only tryin´ to please myself (myself)
Girl I was caught up in her lust
When I don´t really want no one else
So no I know I should of treated you better
But me and you were meant to last forever

So let me in (let me in) give me another chance (another chance)
To really be your man
Cause when the roof caved in and the truth came out
I just didn´t know what to do
But when I become a star we´ll be living so large
I´ll do anything for you
So tell me girl

Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Mmmm that it´s all for the best?
Because it is
Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Whatcha say (whatcha say)
wha- wha- wha- wha- what did she say?

How could I live with myself
Knowing that I let our love go (love go)
And ooh what I do with one chance
I just gotta let you know
I know what I did wasn´t clever
But me and you we´re meant to be together

So let me in (let me in) give me another chance (another chance)
To really be your man
Cause when the roof caved in and the truth came out
I just didn´t know what to do
But when I become a star we´ll be living so large
I´ll do anything for you
So tell me girl

Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Mmmm that it´s all for the best?
Because it is
Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Whatcha say (whatcha say)
wha- wha- wha- wha- what did she say?

Girl tell me what to say I (say I)
I don´t want you to leave me
Though you caught me cheatin´
Tell me tell me what to say I (say I)
I really need you in my life
Cuz things ain´t right girl

Tell me tell me what to say I (say I)
I don´t want you to leave me
Though you caught me cheatin´
Tell me tell me what to say I (say I)
I really need you in my life
Cuz things ain´t right

Cause when the roof caved in and the truth came out
I just didn´t know what to do
But when I become a star we´ll be living so large
I´ll do anything for you
So baby whatcha say!

Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Mmmm that it´s all for the best?
Because it is
Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say
Whatcha say (whatcha say)wha- wha- wha- wha- what did she say?




Kärleken är jobbig men det finns vägar att gå... man kan inte alltid få det man vill tro mig jag vet,,,,
har gått upp och ner i några förhållanden men ska det verkligen vara så att man kan bli så arg att man tror man ska bara tappa förståndet??? första kärleken stannar alltid kvar i ens hjärta sedan blir de dom som man varit med länge. Jag har minnen av min första riktiga kärlek samt dom 2 andra långa förhållandena jag haft..

har haft en kille som har ställt upp så oerhört mycket när han och jag va ihop de går inte att beskriva som tur är så är jag vän med honom i dagens läge... det betyder massor att man kan vara vän med sitt ex.

Jag har tagit mig igenom mycket skit.
tyvärr fick jag barn med en idiot men jag kan ju samtidigt inte ångra honom för annars hade inte hon blivigt till.. men ändå. Jag verkligen hatar honom av hela mitt hjärta men så kan det ju vara... Nu finns han inte för luna för att han anser att hans tjej är viktigare än kött och blod tydligen.. men då är de ju synd för honom.. han har förlorat sin dotter han känner inte ens henne han har ingen aning ska en pappa görta så.. men visst han har 6 barn varav ett är dött. den senaste ungen som har kommit höjer han till himlen men hur ligger det till med hans andra 4 barn som är i livet som han inte bryr sig om och även inte behandlat mammorna till dom 4 barnen bra. Det är klart att en mamma säger nej tack försvinn. Och att han inte får ha något att göra med barna. Senaste fick jag hjälpa en vän som också har barn med honom då va hennes son hos honom och hans tjej. vilket resulterade i bråk jag fick åka och hjälpa henne asså jag säger bara det att det är riktigt dålig stil att ta sin tjejs parti som beter sig illa varenda gång bara för att hon inte får vara med eller dylikt jag vet jag har varit med om det men även min tjejkompis... HUR JÄVLA DUM FÅR MAN LOV ATT VARA????? du är ju totalt slut som väljer henne framför dina barn men vet du en sak du har gjort ditt val kom inte och ta kontakt sedan när det väl passar dig. du är 25 år för helvete och du bryr dig inte ens om dina barn sätta dom till världen men sedan inte bry sig är en bra grej. försäkringskassan får betala ut underhåll medans du inte betalar ett skit du låter det hamna hos fogden. Fick reda på en till sak din nya unge du fått VARFÖR ???ska han ha allt nytt för?? Hur ligger det till med dina andra barn va fan får dom. Du vet att man kan skicka presenter va??? även fast mammorna inte vill ha något med dig att göra.. men de skulle du aldrig göra för du tänker inte på dina barn inte dom du har förutom den nya då. men en sak är säker kom inte och ta kontakt om det tar slut mellan dig och din tjej för du har nu gjort ditt val... hej

Kommentarer
Postat av: Maya

Snälla du varför ger du dig aldrig. HAN har ALLTID tagit sina egna beslut. Det har ingenting med mig att göra. Vad vet du om han betalar till f-kassan eller inte. Han väljer inte mig framför sina barn ...absolut inte, men samspel hade underlättat OCH jag behöver absolut inte vara med det har jag talat om flera gånger. Och varför tror du att Texas får allt nytt? Bara för att du har hört det nånstans....Ta reda på riktigt faklta först innan du säger nått sånt. Det vill säga fråga Togge om saker som irriterar dig istället

Så snälla lägg bara ner nån gång

2009-11-16 @ 10:22:08
URL: http://metalbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0