Massor av saker som ska fixas

Sitter här hemma nu igen inget ovanligt men det är så skönt att vara hemma.
Har varit på dagis igen och det går kanon bra jag gillar namnet dom har på dagis Teddy :P
Riktigt bra namn. Fick åka till skattemyndigheten efter luna varit på dagis och hämta bevis på att jag har ensam vårdnad. ska lämna det till dom imon en kopia sedan så ska det vara klart med.
sedan så va det massa papper som skulle skrivas under om vilka som fick hämta m.m och det är med klart. Dom har träffat jonas med så dom vet vem han e om han ska hämta henne någon dag:D


nu kommer min fråga hur lägger man in video klipp från youtube?
Hoppas någon kan svara på de.

skriver senare har lite att göra nu

hej hej


Kommentarer
Postat av: Karolina

hello! kul å höra att det går bra på dagis. ska försöka höra av mig i veckan. det har lugnat ner sig nu med skolan. inte lika mycket att göra längre. ha det gött krama luna å hälsa jonas från oss.

2009-10-03 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0