mina vänner

Jag har verkligen underbara vänner men måste bara se till att träffa dom lite oftare!

Eliin jag saknar dig och älskar dig massor du är en som verkligen känner mig och förstår mig och det betyder massor. Du är en ängel som kan stöta mig genom massor och du betyder enormt mycket. Tack för dom stöttande orden.

LB du är en tjej jag kan prata med och du förstår mig efter som du sitter i samma sits som mig och vi har samma pappa till våra barn.

Emelie du har funnits i vått och torrt och jag vet att du finns där hela tiden. och du betyder

Caroline underbar är du du är vännen som åkt och letat efter mig för att jag inte svarat i tel. du har åkt från borås till tidaholm bara för att hitta mig du betyder.

Jag har min älskade familj och ni betyder oerhört mycket för mig ni stöttar mig i allt.

Jag vill tacka dig min underbara dotter du är mitt allt du och jag och jonas emot världen vi klarar allt bara vi har varandra.

Jag har andra vänner med och ni vet vilka ni är er som jag kan prata med och ni som verkligen lyssnar.

Karolina du har fått mig att fatta mycket du har berättat en hel del och du har funnits där. du har träffat mig och vi har fått en kontakt som jag tycker är bra. Nu har du massor att göra och det vet jag men hör av dig så snart du kan hade varit trevlig att träffa dig igen.


____________________________________________________________


Vill ni veta en sak jag har dom underbaraste grannarna på denna jord. Olle gunilla elin martin och lady.
Helt underbara skåningar som verkligen förstår och som hjälper om man ber dom om råd.




Från tisdag kväll till söndag så har vi haft lady så underbar vovve. Saknar henne när hon inte sover här:P men träffar ju henne varje dag:P

__________________________________________________________________

På tidag är det ridning underbart kul


nej nu ska jag kolla lite till tv hej hej



Kommentarer
Postat av: eliin

Jag saknar och älskar dej massor med. Längtar tills du och Luna kommer och hälsar på.. :D vill gärna träffa Jonas med. Vänner i vått o torrt. glöm aldrig det. Vänder dej aldrig ryggen.!! älskar dej puss

2009-11-09 @ 20:15:57
URL: http://www.metrobloggen.se/EliinTurbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0