hästar och min sjukling

sitter hemma med tränings värk.. va och red i tisdags ordentligt för första gången på över 2 och ett halvt år. först va jag ju självklart jätte nervös men det gick över när vi började trava.. hästen jag hade heter pricci och hon e helt underbar. Jag trodde inte allt skulle gå så bra som det gjorde men det sitter i rygg raden de där med att rida.. Kommer ihåg allt men när det va något jag gjorde fel som jag visste hur det skulle vara så skrattade jag bara.. tyckte det va löjligt att jag gjorde fel.. hoppade gjorde vi me.. jag va jätte glad verkligen det va längesedan jag red på en ponny och det gick ju bra känndes bara som om allt gick snabbare än va det igentligen gjorde.. Charmig ponny va det iallafall. lite små pigg men det va ingenfara:D




Min lilla älskling e sjuk hon skulle varit på dagis idag vi håller ju på med inskolning nu... men då hade hon feber och va gnällig och hängig så det gick inte bra fick åka ditt och säga till dom att vi inte kunde komma för att hon inte alls mådde bra.. nu ligger hon och sover hon somnade vid halv 12 så de e ju yterligare ett tecken på att hon e sjuk.. Min lilla docka.. Förkylning e inte kul. ska snart väcka henne och ge henne lite att dricka. vätska behöver hon ju ha.



nu e det trav på tv inte särskilt kul men men ska se någon film eller liknande ska fixa till här hemma igen det vet jag iallafall.. nej nu ska jag ta det lugnt sedan ska jag sätta igång här hemma. spelar lite på facebook tror jag..

ha det bäst hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0