Mitt hjärta blöder de gör så ont nu!





Detta va ett helvete tårarna bara rinner och jag önskar jag kunde gjort något åt de.


I lördags började jag blöda ringde förlossningen och dom sa lägg dig ner och vila fortsätter de så får du åka in...

Jag vaknade kl 18 den kvällen och det fortsatte så fick åka in te akuten.

Dom tog in mig på ett ultraljuds rum och först ville han kolla vaginalt med ultraljudet men jag bad läkaren att kolla på magen.

Han kollade och frågade massor av saker.

Sedan när jag såg bebisen så började jag gråta jag tänkte varför rör den sig inte varför slår inte hjärtat. 1 minut senare säger läkaren ``detta ser inte bra ut´´ jag hade redan fattat de.

Han sa att bebisen hade varit död ca 3 veckor. den hade dött i 12e veckan. men jag skulle varit i 16e veckan nu. tårarna sprutade som fan.

Så vi åkte hem vattnet gick i bilen och fick skynda oss hem. sedan när jag kom hem så va det borta det försvann.

Jag mår inte alls bra nu men måste tänka att det va något fel på bebisen för det sa även läkaren.

Gråten kommer hela tiden det går i intervaller. Kommer jag klara detta är jag verkligen så här stark???

Har chocken släppt eller har den inte det?? blir det värre eller e det så här det kommer vara??

VARFÖR???? VARFÖR FÖRSVANN BEBIS VAD VA DE FÖR FEL??? VARFÖR????

Vet inte riktigt vad jag ska göra..

Satte mig ner med min dotter igår när hon skulle sova och läste 2 böcker för henne och bara myste jag är ju så glad att jag har henne. Hon är min ängel hon går nu och hon pussas hela tiden. och kramas e de hon gör mest.

Idag skulle jag varit inne på ultraljud med bebis kl 13.00 det blev ju inget med det nu.

Men vi skulle med in med våran docka på ultraljud. hennes blåsljud på hjärtat har inte försvunnit så måste in på ultraljud. Och jag hoppas innerligt att allt går bra nu. Vill att hennes blåsljud ska försvinna.

men så är det.
♥♥BEBIS DU FINNS I MINA TANKAR♥♥
nej ska göra annat nu tårarna sprutar kan inte sitta här just nu. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0