Snart är kl halv 8

Jag bara väntar och längtar
snart är kl halv åtta visst det är 5 och en halv timma kvar men men det kommer gå fort.

Va på dagis idag och lämnade luna när hon skulle äta frukt och jag gick in i fika rummet allt gick kanon sedan kom jag in på dagis igen när dom skulle gå ut. våran lilla docka klarar det jätte bra:D
Imon så ska jag gå ifrån från det att dom äter frukt till det att hon ska hem. Jag får sätta mig och läsa en bok.

Nej snart är det tandläkaren igen igår skulle jag varit där för att laga ett hål men jag är tandläkar rädd så jag prata medtandläkaren och jag ska ha lustgas. det är ju bra de för då gör dom det dom ska sedan är det bra.
Idag är det ju hygienisten som ska fixa och dona i munnen på mig :S men man blir ju fin till slut.

kl 15.20 skall jag vara där.
efter det så är det ju bara 3 och en halv timma kvar tills ridningen:D

Jag kommer nog få samma häst som sist och allt gick verkligen jätte bra så det är kul. Men sist fick jag ta hjälp av en stol för att komma upp får se om det blir samma idag fast det tror jag inte

Ska ta kort på hästen som jag ridit på nu det senaste så kan jag lägga ut det här:D Kanon kul är det att ha börjat igen med mitt största intresse.

Eller a Luna är ju mitt största intresse på ett annat sätt. :P

Nej nu ska jag fixa med annat just det en svart volvo 745a till salu med mim juventus fälgar.
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0