födelsedagen....

mycket som spelar in nu...

jobbigt men men tack alla som grattade mig de värmde verkligen.

sitte rhär i lägenheten luna sover och jag e inne på internet. ska städa imon så de blir fint här. har ju en del att rensa ur. så jag blir av med skiten jag behöver ju inte ha killkläder haha...

snart kommer bilen ut på vägarna :P

och nu te Luna då min vackra ängel.
du e så underbar hjärtat du gör mig så glad med dina skratt och din apå hitt..
är så glad att jag har dig min gull unge :D underbaraste ungen i världen.
inte en dag går utan många skratt och många kramar och pussar du e så go hjärtat mitt... älskar dig av hela mitt hjärta mammas pärla:D


hmms funderar på att flytta men vet inte riktigt än ska snacka med morsan hon har ju ett litet hus på sin tomt :P men de e lite nära uddevalla så nja kanske inte får la se vad som händer men de e ju ingen omöjlighet.


konstigt hur folk kan förändra sig fort asså.. jaja jag kommer hålla på mina priciper och min vardag den kommer vara densamma..

men somliga kan man ju inte bara lita på..

hopps snart går bes ut på min turbo... då kommer 760 ut hehe vackra bil :D:D namnet på den e candy XDhär kommer en bild...


min nya bil de :D kameljont/ candy :P

vacker e han iallafall nepps dags att sova natt natt


älskar dig lunisen massor <3<3<3<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0