helvete

här kommer då det som hände när jag tatuerade mig :
en kompis sa att han kunde tatuera att han gjort de i 3 år
och att han va duktig och så. jag trodde på honom och låter
han tatuera mig men hela grejen va väldigt konstig. först
hade han vanlig spray parfym på armen sedan på med a4
pappret där han hade ritat betty sedan fyllde han i
med bläck. sedan på med hårspray för att de va alkohol
i de men va fan resten då det e rätt mycket kemikalier
eller? jag tvekade men dom tjata på mig att göra den
så jag satte mig och gjorde den efter många om och men.
jag satt och tyckte han drog för mycket i konturerna
5ggr inte konstigt jag hade ont när han stog där och
höll på.. sedan tappade han en nål vilket jag inte
vet om han använde igen men det e vad jag tror.inte
nog med de tippen sa han helt plötsligt att det va fel
att han ``hade använt den på en som heter jonas igår´´
då blir man fundersam så jag fråga har du kokat den o så...
ja då det har jag gjort sa han men tror inte riktigt på de heller.
den såg bra ut i början inga problem alls. men efter en dag. ja då
började helvetet. Jag hade tvättat och fixat men han använde inget
vaselin efter inget undertiden han tatuera joo grön sopa men inget
mera. jag tvättade och smörjade även när den blev torr vilket den blev
direkt. åkte till en vän för att få hjälp hon tvättade de med alsolsprit
men de blev inte bättre dagen efter tvättade jag med desivon men de höll
inte längre hela armen gjorde ju ont. sedan hade dom mage till att fråga
runt i tidaholm om jag tvättat och smörjt min tatuering ?:S klart jag har
jag har ju 2 sen innnan som jag tagit hand om utan problem. ALLT säger dom
e mitt fel först sa dom det berodde på att jag reagerat på nått men då hade
läkaren sagt de. det va en infektion. har nu pencellin och hela min över arm
e förstörd. har varit hos en LEGITIMERAD tatuerare och visat och pratat med honom.
3000-4000 kostar de att tatuera över den. men detta är inte gjort på något bra sätt...
så alla innan ni ens funderar på att tatuera er om ni inte redan har en tänk er då för
här kommer då det som hände när jag tatuerade mig :
en kompis sa att han kunde tatuera att han gjort de i 3 år
och att han va duktig och så. jag trodde på honom och låter

han tatuera mig men hela grejen va väldigt konstig. först
hade han vanlig spray parfym på armen sedan på med a4
pappret där han hade ritat betty sedan fyllde han i
med bläck. sedan på med hårspray för att de va alkohol

i de men va fan resten då det e rätt mycket kemikalier
eller? jag tvekade men dom tjata på mig att göra den
så jag satte mig och gjorde den efter många om och men.
jag satt och tyckte han drog för mycket i konturerna
5ggr inte konstigt jag hade ont när han stog där och

höll på.. sedan tappade han en nål vilket jag inte


vet om han använde igen men det e vad jag tror.inte
nog med de tippen sa han helt plötsligt att det va fel
att han ``hade använt den på en som heter jonas igår´´
då blir man fundersam så jag fråga har du kokat den o så...
ja då det har jag gjort sa han men tror inte riktigt på de heller.

den såg bra ut i början inga problem alls. men efter en dag. ja då
började helvetet. Jag hade tvättat och fixat men han använde inget
vaselin efter inget undertiden han tatuera joo grön sopa men inget
mera. jag tvättade och smörjade även när den blev torr vilket den blev
direkt. åkte till en vän för att få hjälp hon tvättade de med alsolsprit
men de blev inte bättre dagen efter tvättade jag med desivon men de höll
inte längre hela armen gjorde ju ont. sedan hade dom mage till att fråga
runt i tidaholm om jag tvättat och smörjt min tatuering ?:S klart jag har
jag har ju 2 sen innnan som jag tagit hand om utan problem. ALLT säger dom
e mitt fel först sa dom det berodde på att jag reagerat på nått men då hade
läkaren sagt de. det va en infektion. har nu pencellin och hela min över arm
e förstörd. har varit hos en LEGITIMERAD tatuerare och visat och pratat med honom.
3000-4000 kostar de att tatuera över den. men detta är inte gjort på något bra sätt...
så alla innan ni ens funderar på att tatuera er om ni inte redan har en tänk er då för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0