vänner???

vad har jag för vänner?

jag har några få verkliga vänner dom vet vilka dom är älskar mina nära vänner.

men jag har falska vänner med sånna som hör av sig när det passar dom och som kan låna pengar med mera. men det känns ej som man e värd mera.

varför kan inte mina vänner komma hit och hälsa på? jag behöver mina vänner.

e det riktiga vänner då?

jag älskar min dotter hon gör verkligen min dag. visst kan hon och jag vara tjuriga på varandra ibland men hon e min värld.

tankarna snurrar vilt i mina tankar. ska man känna så här?
varför längtar jag så mycket hem?
jag känner mig inte hemma här alls. och för dom som läser detta som är här ifrån så har jag inte trivts sedan första dag här.
folk har blåst folk snackar skit folk beter sig hotar med mera och förstör mina bilar. dom kan säga vad dom vill men jag får inte sätta en gräns?
folk drabbar min dotter på olika sätt som dom inte förstår själva riktigt tror jag.
jag tar hand om min dotter hon e de finaste jag har och vet. men det e fegt av folk att säga saker som inte stämmer.
den 26 maj 2008 förändrades hela mitt liv till något underbart.min vackra dotter kom ut i världen.
nu har jag kommit till insikt med saker och ting.
det e dags att gå ner i vikt är en av sakerna med början hmm blir idag 5 april 2010.
så småning om ska jag sluta röka
och jag kommer inte låta folk hålla på mera.
jag kommer vara mig själv den människan jag blivigt nu tänker inte låta folk trampa på mig mera de e bra med det nu.
jag e den jag är bara att acceptera detta nu. låt mig vara ni som bara bråkar jag klarar mig utan er så är det bara. lev erat liv jag lever mitt bra som jag gör nu...


~~~~**LUNA ELISABETH MARGARETHA ERIKSSON**~~~~
mamma älskar dig min underbara dotter.
du är mitt allt hela min värld
jag gör och kommer alltid göra allt för dig min lilla älskling.
du är mammas prinsessa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0