känner mig?

det är många som tror dom känner mig men de är helt och hållet fel. ni som bryr er om mig lyssna på detta.

se bakom mitt skratt
se bakom min ilska
se bakom mitt hat
se bakom min lycka
se bakom mina tårar

när ni väl gjort de då kan jag säga att ni vet vem jag är men inte många som lyckats inte ens min egen mor.

bryr ni er verkligen om mig så ta tillfället i akt för det är nu jag behöver er som mest.

bara att sätta sig ner och prata med mig säger en hel del. visa att ni finns där.

om jag faller hur många skulle fånga mig då tror inte någon skulle göra de.

jag brukar bry mig om vad alla andra tycker och tänker
jag brukar bry mig om andra sätta andra främst

kanske nu de e dags att inte bara jag sätter min dotter främst utan även mig själv vid sidan om henne inte bakom henne.

kanske de är dags att visa vad jag verkligen går för.
men varför bevisa för alla andra det är mig själv jag ska bevisa saker för så struntar nu mera i vad andra säger så länge det är negativt..


ni som inte har något liv och som bara bråkar och tjafsar om onödiga saker se er om kring har ni några verkliga vänner? har ni familj som verkligen bryr sig om er?

kanske ni har men ibland kan man undra.
jag kommer inte bry mig om eran skit längre jag har fattat att livet är viktigare än att bry sig om folk som bara vill bråka för att göra deras dag gjord.
tänker inte ge er den lyckan mera.

Min lycka är min lycka den kommer ingen kunna förstöra mera nu. det är nog. har fattat vad jag har och kommer inte släppa de...



LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG MASSOR. DU GÖR VÅRAN LILLA FAMILJ HEL!


Benji min vackra vovve love u

<3
LUNA
MAMMA
BENJI!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0