barn

underbara e dom.. jag vill ha en till.

jag har min älskade dotter luna sedan så har jag ju fått ett missfall tyvärr blev så glad när det visade sig att jag va gravid. men den lyckan förstördes och blev till sorg istället tyvärr.

kan komma på mig själv med att gråta och att tänka på det. jobbigt som bara den.. men sedan fick jag ju bara skit för det barnet ändå. sedan jublade alla i tidaholm över det. och det gjorde inte gott det heller..

alltid någongång underdagen tänker jag på de det va det jobbigaste jag någonsin varit med om.. det gick skitsnack i tidaholm om vem som va pappan med mker.. jag fattar inte vad folk håller på med men har fått veta en sanning iallafall och det kändes skönt att veta tack en sten släppte från mitt hjärta...

nej massa saker snurrar just nu.. missfall igen??? tänk om jga inte kan bli gravid mera med mera man vet ju aldrig. jag och min kille har försökt länge nu men det verkar inte funka.. vi får väl se om de blir något resultat eller om jag ska vänta tills efter skolan och de..
men men ska typ sova nu har ridningen imon får se hur de går..

ha det bra alla nu...


du min ängel i himlen jag undrare va du va för något och varför det hände jag undrar över hur ditt ansikte skulle sett ut hur hela du skulle sett ut varför försvann du ifrån mig min lilla ängel tråkigt att du försvann...
älskar dig ändå


Luna mammas docka älskar dig mest av allt på denna jord vet inte vad jag hade gjort utan dig du har förändrat hela mitt liv till det bättre och du e ett litet charmtroll.. älskar dig lunisen...

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0