LÅTAR





bra låt gör mig glad hela tiden :P:P

Hopp vad händer idag jo jag har varit inne och sökt utbildning :P

ska fixa mina betyg som jag har så jag kan lämna in dom på kompetens centrum :P

detta kommer bli kul bara jag komme rin..

på lördag e det ridning igen underbart är det känns att musklerna får jobba iallafall..

jag försöker gå ner i vikt som bara den nu.

äter nyttigare på många olika sätt och vis..

kommer jag in så kommer jag berätta vad det e jag söker för något :P

hepps luna och jag har dansat lite nu hon e så söt hon älskar verkligen att dansa...

hon har en låt som hon till och med sjunger på ska ladda upp den här så får ni höra vilken låt det e.. hon kan inte engelskan men det e de andra hon kan.. .:P



.





barapapapapapapapapapa

sjunger hon hela tiden när denna låten kommer på hehe.

underbar unge e hon:P

hepps ska se om jag kan få väckt på jonas syster hon och jag ska iväg och simma :PPP

JUST DET GRATTIS ELIN TILL BEBISEN NI SKA HA... :d:d<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0