morgon

nuär lunisen på dagis va tvungen att ta kort på henne nu innan hon åkte så otroligt söt min docka






och lik mig e hon med.. nu e jag inte röd hårig längre heller

så här såg det ut när det va rött..





usha....


idag e det ridning som gäller ska ta lite kort sedan på hästarna och så dom jag har ridit på så jag kan ladda upp det sedan ska se till att elin tar en bild på mig sedan när jag sitter på hästen... Cindy heter fjordingen hehe får se hur det går...

här är sista bilden på mina älsklingar





så fin bild hehe dotter och pappa :D:D


har en bild på hur goa mina kissar va igår


bus och fröt hehe så mysiga kissar det dära..

hepp nu ska jag klä på mig lite ha det bra hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0