dagen som vart

Gick upp gav luna flaska sedan va det dags för henne att åka till dagis vilket hon älskar..

jag satt hemma spelade lite jonas va och lämnade stolen till lunas farmor och farfar så att dom kunde hämta luna på dagis vid 12.

Jag va med jonas i skövde och va med när han gjorde EEG.

sedan åkte vi och handlade lite sedan så fick vi åka hem hämta luna sedan drog jonas iväg och hjälpte sin gudfar med lite grejer..

jag va med luna hon va så lugn idag hon satt och titta på tv med mig i 2 timmar underbara unge :D:D

vi gick ner till grannarna. sedan åkte jag och gunilla iväg och handlade för jag hade missat lite ingredienser till maten :P go mat som bara den e det iallafall tur man kan laga mat hehe..

nu sitter vi här jag jonas elin och thom och jag sitter vid datorn elin och jonas spelar på datorn och thom kollar tv haha..... normalt :P

jag färgar håret nu igen jag hatar att gå runt med orange hår:P haha folk glor som fan bara för att jag försöker få det blont igen :P haha

ska snart skölja ur... imon blir det simmning sattsar för fullt på att gå ner ca 30 kilo i vikt... det kommer gå bra:p jag har gett mig fn på det nu så då ska jag klara det med och fort ska det gå :D:D

hepp nu ska jag fixa lite blir en jobbig dag imon om vi nu får garaget som vi har sökt om och det får vi reda på imon:D:D
då blir det att flytta alla grejer från skit garaget till bättre garage:D:D

nej nu ska jag ta en cigg hej hej :P:P



ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA DOTTER......
DU ÄR MAMMAS ALLT
<3<3<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0