funderar

Jahopps

igår va den sista rättegången och det gick väl bra tycker jag.. efter det hämtade vi luna hos hennes farmor och farfar men jag fick åka innan fick sticka te stallet.


Fick favvo hästen denna tisdagen med underbar e hon men stark som bara den sedan snubbla hon över bomarna lite klantig ibland bara hehe men men så kan det vara...


jag trivs så bra med att ha börjat rida igen... det får mig verkligen att slappna av... ska nog få testa fjordingen som finns i stallet... :D:D ska bli kul men jag har pricci nästa tisdag med får se om det går bättre då och jag hoppas att vi ska hoppa för det e roligt.. men igår hade hon bara gått en lektion och det va med mig och det gick bra ändå fast att hon e lite stark:P:P


Hepps luna had efeber idag efter andra omgången av vaccinet och hon har sovit mycket idag och jonas la henne för ca 1och en halv timme sedan då va hon trött och ville nana..

Själv har jag feber och e hängig och trött så det blir sängen tidigt idag...

har varit i garaget idag med och pillat med grannarnas 855a den blev klar idag :D:D koppling bytt samt packningar i motor och mellan motor och låda kanon bra nu funkar den kanon bra...

hepp hepp fixa klart på country life sedan nana hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0