idag e en ny dag

hej hej..

fick hem lite journaler igår från skene det va intressant att se vf jag slutade med mina tabletter.
det va en förredetta till mig som ville jag skulle sluta vilket jag gjorde han vet hur jag blev och han gillade nog inte den personen jag blev... inget ont emot honom..
nu har jag kontakt med vårdcentralen här i tidaholm och ska väl förmodligen börja med dom igen..
får se hur det går..

dagen började med att jag fick mysa med luna och lady som vi hade lånat upp..

sedan va det att klä på sig och jonas tog ut lady sedan tog jag med mig luna och gick ner till grannen så nu sitter vi här sitter och har ringt för dom och hjälpt dom får se hur det har gått nu hoppas att det löser sig..

tror vi ska ta en vända till vänner eller om dom kommer till oss och fikar sedan e det städning och att tvätta lite som gäller... har ju egen tvättmaskin så det blir lite lättare då..

men ska se om dom kommer till oss istället det löser väl sig..


hepps snart e det dags att bygga avgassystem på min bil..
det blir dubbelpippigt då :P:Phehe nu läcker han och det e inte så roligt att lyssna på.. sedan e det dags att bygga lite på bettan :P:P

hepp hepp ska gör aannat nu hej så länge :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0