jupp jupp

jahopp sitter hos grannen och gunilla e hemkommen från operation idag.
Hon har oppererat navelbråk.
jag lämnade henne på kss och hämtade henne. nu har hon jätte ont så får hjälpa henne när hon vill ha hjälp..


hopp rättegång nr1 avklarad i onsdags då jag va vittne tror det kommer gå bra..

denna veckan är det rättegång nr 2 där jag e målsägande får se hur de går...

Imon är det ridnin och jag får pricci min favvo häst ska ha henne nästa tisdag med hon är underbar men i tisdags förra veckan så va det lite jobbigt hon hade ju haft det ledigt så hon va stark och ville inte jobba riktigt som jag ville... men det gick tillslut... Men hon bettede sig som en buffel eller nått :P:P




Nehe
ska gå och lägga mig strax då jag e svin trött och man ska upp till grannens 855 imon och fortsätta med att bytta koppling vilket inte är det roligaste men men det får gå..

luna ska få sin andra vaccinations spruta imon så får hämta henne tidigare på dagis imon...

hepp hepp nu ska jag gå .... hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0