skatteverket och ridning

Hej hej

Imon börjar ridningen igen hoppas nu jag får min favvo häst imon:P:P kommer nog gå bra hehe


va i kontakt med skatteverket idag blir gött för jag fick byta om jag ville hehe.. så nu kanske man får slå slag i saken.


hepps idag hade vi besök drack kaffe och åt äpple paj mumma :P

snart dags att sova

rättegång där jag e vittne alltså rättegång nr 1 är snart rättegång där jag e målsägande är veckan efter får se hur allt går..

men den rättegången där jag e målsägande är sent så jag funderar på om det e mera mot den personen e det möjligt efter som att min rättegång e så sent??


Jahopp hoppas allt går bra vårdcentralen ringer mig imon med får se om jag får bukt på det jag vill få hjälp med...



har kommit på en sak... pappa på pappret är inte samma sak som att vara pappa när man e pappa så ska pappan finns vid sitt barns sida. luna har sin pappa som tur e ej biologisk men i hennes ögon är han pappa vilket jag tycker är otroligt skönt att hon har den förebilden annars hade hon inte haft de... skönt...


nej nu ska jag fixa med annat hoppas det kommer flera fisk yngel snart har ju 1 men tycker de kan komma flera

hej hej så länge ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0